
Każdą sprawę, którą chcesz załatwić w urzędzie, traktujemy jak usługę, którą wykonujemy dla Ciebie. Chcemy, żebyś załatwił tę sprawę szybko i sprawnie. Potrzebujesz dokumentu o nieruchomości? Przeczytaj:
WNIOSEK MOŻNA ZŁOŻYĆ ELEKTRONICZNIE (FORMA PREFEROWANA) POPRZEZ GEOPORTAL
http://brzesko.geoportal2.pl/ należy wybrać przycisk „Udostępnianie materiałów zasobu i wnioski ZUDP” i założyć konto użytkownika). Więcej informacji na stronie:
- http://www.geodezja.powiatbrzeski.pl/ lub
- https://bip.malopolska.pl/e,pobierz,get.html?id=1983204
- https://bip.malopolska.pl/e,pobierz,get.html?id=2241474
WNIOSEK MOŻNA ZŁOŻYĆ RÓWNIEŻ OSOBIŚCIE W SIEDZIBIE STAROSTWA PRZY UL. GŁOWACKIEGO 51 W BRZESKU
Wnioski, w miarę możliwości, staramy się załatwiać na bieżąco. Informujemy, że w Wydziale Geodezji i Kartografii po naliczeniu opłaty za zamówione materiały istnieje możliwość zapłacenia kartą płatniczą. Więcej informacji na stronie: http://www.geodezja.powiatbrzeski.pl/
WNIOSEK MOŻNA PRZESŁAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ
Wnioski do pobrania na stronie:
Istnieje możliwość wskazania we wniosku sposobu odbioru dokumentów: np. „odbiór osobisty” w Urzędzie lub przesłanie pocztą.
W przypadku, gdy zdecydujecie się Państwo przesłać wniosek pocztą, w celu usprawnienia komunikacji z Państwem, na wniosku prosimy zapisać CZYTELNIE adres e-mail, na który prześlemy dokument określający wysokość opłaty, a po przesłaniu do nas (na zwrotny adres e-mail) potwierdzenia uiszczenia opłaty, informację o gotowości materiałów do odbioru (w przypadku wskazania „odbiór osobisty”). Dodatkowo można podać także nr telefonu do kontaktu.