Ta strona używa plików Cookie. Korzystając z tej strony zgadzasz się na umieszczenie tych plików na twoim urządzeniu

Najnowsze galerie

Zobacz też

Biuletyn Informacji Publicznejplatforma e-puapPowiat Lęborski - Powiat PartnerskiOficjalny portal województwa małopolskiegobim-poziome.pngAktywny i Bezpieczny Powiat BrzeskiPowiat Brzeski Facebook Instagram

 

F - Zadania Wydziału

 


f.png

Wydział Finansowo-Budżetowy
ul. Głowackiego 51
32-800 Brzesko
e-mail: sekretariat@powiatbrzeski.pl


Do zadań Wydziału Finansowo-Budżetowego należy w szczególności:

  1. Opracowywanie materiałów oraz informacji do projektu budżetu Powiatu.
  2. Opracowywanie projektów planów finansowych określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
  3. Nadzorowanie prawidłowego przebiegu wykonania budżetu Powiatu.
  4. Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej i rachunkowości budżetu Powiatu, Starostwa oraz wydzielonych środków.
  5. Sporządzanie okresowych sprawozdań i analiz dotyczących wykonania budżetu Powiatu.
  6. Windykacja, czyli dochodzenie roszczeń z tytułu należności Skarbu Państwa i Powiatu.
  7. Prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacjami i ich rozliczaniem.
  8. Naliczanie wynagrodzeń pracowników Starostwa.
  9. Naliczanie innych świadczeń związanych z pracą.
  10. Odprowadzanie składek z tytułu ubezpieczeń społecznych i ubezpieczeń zdrowotnych.
  11. Odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
  12. Prowadzenie obsługi kasowej Starostwa.