
Szanowni Państwo,
Stopniowo znosimy ograniczenia w bezpośredniej obsłudze klienta.
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Interesantów oraz Pracowników informujemy, iż Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Brzesku prowadzi obsługę klienta według następujących zasad:
- Istnieje możliwość bezpośredniego składania wniosków oraz dokumentów w Wydziale KT, jednak wyłącznie po telefonicznym umówieniu terminu; poniżej lista numerów, pod którymi można uzyskać szczegółowe informacje oraz ustalać ewentualne terminy załatwiania spraw:
- centrala Wydziału: 14 663 19 56,
- rejestracja pojazdów: 14 663 20 46,
- uprawnienia do kierowania pojazdami 14 628 49 32.
- Jeżeli z jakiegoś powodu zaproponowany termin nie będzie dla Państwa odpowiedni, nadal istnieje możliwość składania dokumentów w "skrzynce podawczej" ustawionej w holu budynku przy drzwiach wejściowych. Wszystkie prawidłowo wypełnione oraz skompletowane wnioski składane w ten sposób są rozpatrywane w miarę możliwości następnego dnia. O załatwieniu sprawy oraz możliwości odbioru dokumentów klient jest każdorazowo powiadamiany telefonicznie.
- Uiszczanie opłat związanych ze sprawami komunikacji i transportu:
- w formie bezgotówkowej: przelew na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Brzesku w PKO BP S.A. numer: 08 1020 2892 0000 5902 0678 2595,
- gotówką lub kartą płatniczą w Kasie Starostwa Powiatowego w Brzesku w oddziale przy ul. Piastowskiej 2b. Każdy, kto chciałby dokonać opłaty w kasie proszony jest o zgłoszenie się do pracownika Wydziału KT za pośrednictwem domofonu zamontowanego przy wejściu głównym do budynku.
Osoby zgłaszające się do Wydziału Komunikacji powinny być wyposażone w maseczki ochronne lub przyłbice. Przed wejściem do biura prosimy o zdezynfekowanie rąk za pomocą płynu dezynfekującego z dozownika znajdującego się przy wejściu na teren Wydziału Komunikacji i Transportu.